Alla inlägg den 15 maj 2008

Av E J - 15 maj 2008 14:22


Jag är mycket förvånad, chockad och inte lite förskräckt... (på ett positivt sätt). Insåg att det var länge sen jag kollade besökstatistiken på min blogg. Sist jag kollade hade jag typ en unik besökare (min mamma...). Så när jag går in nu trillar jag nästan av kontorsstolen.



Det är nästan så jag får storhetsvansinne! *fnissar lite galet*


Lämna gärna kommentarer, det är jättekul att läsa!



Av E J - 15 maj 2008 13:52




På söndag, äntligen, börjar den efterlängtade viltspårkursen! Som det har krånglat... Den första kursen jag anmälde mig till för ett år sedan blev aldrig av. Sen skulle de anordna den kursen på våren istället, ett halvår senare, men då hoppade folk av och det strulade in i det sista och reducerades till ett träningstillfälle någonstans söder om stan.


Men döm om min lycka när jag på i ett annonsforum hittade en pinfärsk annons om en hel kurs på fem tillfällen i viltspår, en grundkurs. Kursanordnare är Marita Carlsson, författare till den bok jag köpte in för länge sen när jag ville läsa på om hur man gjorde.



Eftersom jag aldrig gått i närheten av ett viltspår förut kände jag att det kunde vara en god idé att gå en kurs, dessutom får jag lite draghjälp av sällskapet då.


Så på söndag kör vi igång!


Nu försöker jag peppa mig själv lite eftersom jag är orolig för att jag ska banga i sista sekund. Det har varit svårt för mig att komma igång med seriös träning efter att jag tog bort Billie. Så fort det börjar gå bra så blir ju hunden sjuk/skadad och måste tas bort.


Jag hoppas det blir fint väder i helgen, mitt regnställ läcker nämligen...

Av E J - 15 maj 2008 09:27


Vilket löjj...


Blir man verkligen ett bättre arbetslag genom att spräcka ballonger mot varandra? Får man bort dagiskänslan genom att servera sprit och leka lekar? Jag är besviken och känner mig gammal, tråkig och jävligt mossig. Men jag vill inte springa stafett. Jag vill bara kunna gå till mitt arbete, göra mitt jobb, småprata lite vid lunchen och sedan gå hem till mitt riktiga liv. Ska det vara så svårt...?


Kan man inte vara civiliserade mot varandra om man inte haft fylleslag ihop.


----------------------------------------------------------------------------------------------


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards