Alla inlägg den 19 mars 2007

Av E J - 19 mars 2007 22:46

Tänk vilken skillnad en god natts sömn kan göra. Synd att vädergudarna inte var på min sida idag bara, var så sugen på en solig långpromenad och vad fick vi- tung blötsnö... =/Jag bor rätt trångt och nu när marken börjar torka upp (förhoppningsvis) så dras det med en hel del grus in. Eftersom vi bor på bara 35kvm så blir det till att rasta dammsugaren dagligen... Så jag sitter nu och klurar på om jag kan lära hunden att sparka/torka av tassarna på dörrmattan innan hon går in...? Vad tror ni? Det vore bra praktiskt.Det enda tillfällen jag sett henne krafsa på dock är när hon velat gräva upp något eller velat ha något som ligger under en filt eller liknande. Så om jag lägger in ett kommando när sådana tillfällen råkar hända så är det iaf en bra start. Ska nog också prova att lägga en korvsnutt eller ngt annat lockande under en gammal dörrmatta och se vad som händer. Men hur får man med baktassarna? Hon skulle behöva göra en sån där revir-doftmarkering som min förra hanhund brukade göra... *funderar* Jag får klura vidare på det.Lyckades äntligen pallra mig iväg till gymet igen. *klapp på axeln* Bra trist och tråkigt gym egentligen men jag försöker stänga av allt och fokusera på mig själv istället så man står ut. Det är ju bara någon timme då och då. Men jobbigt när spännisarna laddar maskinerna med så tunga viktskivor att lilla jag inte orkar lyfta ner dem...! Frustrerande och mycket pinsamt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards