Alla inlägg den 12 mars 2007

Av E J - 12 mars 2007 22:43

Hujedamig nu är semester slut. Och första dagen på jobbet så inser jag genast och omedelbart varför ledigheten var så fruktansvärt härlig... Kliver in och möter min ersättare...!? Ska jag sluta...?? *suck å stön* Det löste sig iaf och jag får fortsätta jobba de timmar jag tidigare haft. Det är inte lätt eller kul att vara timanställd. Får nog lägga i en högre växel när det gäller jobbletandet.Såg the Departed, riktigt bra film faktiskt, rekommenderas! Jag till och med lyckades glömma bort att det var fjanten DiCaprio i en av huvudrollerna och förlorade mig helt i historien och försökte hänga med i svängarna. Snabbt gick det! Så hundstackarn har inte fått så mycket uppmärksamhet idag. Vi tog iaf en tur och rasade lite i skogen. Hon måste ju få fräsa ur systemet så att säga minst en gång om dagen. Nu serveras strax här kvällsmålet (med en extratreat - lite VOV-konserv) och det är definitivt dags att nanna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards