Alla inlägg den 17 januari 2009

Av E J - 17 januari 2009 13:15


Idag är det slött i hushållet. Jag lyckades komma iväg ensam och träna efter jobbet igår och somnade tidigt igår och vaknade sent. Tänker plugga en stund nu, sambon är på vinden och donar och hunden slöar i soffan. Hon har gått på dagis en helt vecka på heltid nu för första gången och hon är trött.


När jag lämnade henne igår fick jag se hur hon direkt började busa med pinschertiken hon delar rum med. De låg i soffan och "käftfäktades", studsade, brottades och hade sig. Urkul att se. Loka kommer överens med så gott som alla hundar, men det är inte många som hon släpper loss med på det viset och verkligen leker. Jag har varit lite oroligt för att hon inte ska trivas på dagis, sitta i stor grupp och så. Kanske hade haft det bättre hos en dagmatte där hon får mer egentid och uppmärksamhet. I torsdags när sambon lämnade henne på morgonen ville hon inte hoppa ur bilen! 

Men vi har en provmånad nu och jag vill ge det lite mer tid. Har hon inte anpassat sig och visar tecken på att inte trivas innan månaden är slut så får jag börja annonsera efter dagmatte igen.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards