Alla inlägg den 15 april 2007

Av E J - 15 april 2007 00:07

Idag kom jag hem från min andra fotokurs i Södertälje. Nu börjar jag få kläm på det hela och har faktiskt lycktas få till några bra bilder också (tror jag). Fast eftersom jag inte kan koppla kameran till datorn så kan ju inte heller kika närmare på dem... (lånad kamera). Men minneskortet tar jag med mig till S-tälje nästa gång och DÅ ska jag gå igenom allt!När jag skulle byta pendel vid Karlberg så tänkte jag att jag kunde fota lite när jag väntade på tåget mot Bålsta. Tog massor med kort på tågen när de for förbi och körde med ganska lång slutartid vilket ger en skön känsla av framrusande tunga tågvagnar. En annan skön bild blev när jag experimenterade och fotade den andra perrongen där en kille strosade fram, också den med lång slutartid, men sen syns han inte på bilden...!? Skithäftigt, en spökbild. =)Jag hade så roligt att jag faktiskt lyckades missa mitt tåg och fick vänta en halvtimme till. Men det gjorde inget, jag fotade glatt vidare.Och Billie var så duktig, jag band fast henne vid bänken bredvid mig medans jag höll på och hon höll sig lugn. Låg och kikade lite vad jag gjorde. Kände mig som värsta esset när jag höll på... *fniss* Roligast var väl nästan att se folkets reaktion när de fick se kameran, kvinnorna sträckte på sig och skjöt ut brösten och karlarna drog in magen och försökte se maskulina ut. =PPå förmiddag tog magister J och jag en väldigt skön promenad i solen och i naturen. Tyvärr har jag en skitfånig liten prestationsångestgrej av något slag som hämmar mig från att göra ngt jag inte är särskilt bra på när det finns någon med i närheten som är väldigt bra på det jag försöker lära mig. Jag vet, jag sa ju att det var skitfånigt... Missade flera fina fototillfällen bara för att jag är så löjlig. Men, det släpper väl så småningom hoppas jag.Detta tog magister J på Billie idag när vi var vid lantstället och grillade finsk "gorv".

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards