Alla inlägg den 10 september 2009

Av E J - 10 september 2009 16:39


Jag har blivit deltidsdagmatte åt en boxerfröken på 6 mån. Hon och Loka har superkul ihop! Loka är "storasyster" när "Funny Face" är här.


"Jag ska lära dig allt jag kan!"

 

 

"Dag 1: Gyttjepölar!!"

"Dag 2: Vattenpassion!!"


Jag fasar för dag 3... Kan det bli:  "Hur man hittar de bästa godbitarna i naturens fantastiska buffé." ?


Idag gick vi som skrivet och badade. Vi gick till sjön och jag kopplade loss hundarna. Som vanligt sprutade gruset och jag var halvt dyngsur inom tio minuter. Jag hade tagit kameran med mig och trodde dumt nog att jag skulle få till lite fina ulliga-gulliga bilder på dem när de leker i vattnet.


Vet ni hur FORT en boxer rör sig...?


Nähä.


Så här blev resultatet.....


 


Och jag lovar, egentligen är hon riktigt riktigt fin. I alla fall när hon står stilla... Skrattande


Fick inga fina bilder på Loka heller tyvärr. Den här blev lite cool men kvaliteten så kass så jag lekte loss lite med den ändå och är rätt nöjd med slutresultatet.


 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards