Alla inlägg den 3 september 2009

Av E J - 3 september 2009 16:08


Det känns som om jag har börjat ett nytt liv. Bara att ha körkort gör skillnad, speciellt idag för idag har jag för första gången kört helt själv i bilen ochdet var när jag körde sambon till jobbet. Det var SKITKUL! Dessutom står bilen här utanför nu och jag har nyckeln!

"vart ska jag åka, vart ska jag, jag måste hitta på något, behöver vi mer mjölk...?"

                                                  
                                            


Dessutom har jag nu efter många veckors velande anmält mig till en KBT-kurs som ska hjälpa mig att gå ner i vikt genom att fokusera på orsakerna till att jag äter som jag gör. För jag vet ju HUR man äter nyttigt, men varför gör jag det inte... Hälsohösten har startat nu.


Idag kom min kurslitteratur till studierna, ju mer jag läser desto mer intressant blir det.


Ett par vänner till mig ska börja en salsakurs nästa vecka och undrade om jag ville haka på. Jag har ju alltid sagt att jag skulle vilja lära mig dansa på riktigt och salsa är väl bra att börja med.. eller? En klänning av fransar måste jag ha då.


Jag vill lära mig mer om aktiesparande också.


Nu ska jag läsa.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards