Alla inlägg den 22 april 2009

Av E J - 22 april 2009 13:27


Anatomikursen blev inställd pga för få anmälda. Trist, men samtidigt lite skönt. Det blev lite mycket pengar ut denna månad med lydnadskursen, katternas vaccination, Loka som ska gå till sjukgymnast och mina planer att återigen (och slutgiltigen) ta itu med körkortet.


Har hittat en trafikskola nära jobbet som har en bra privatistpaket med handledarkurs, teorin, skrivpärmar m.m samt fyra körlektioner. För bara 2300kr. Perfekt. Då kommer jag igång med det värsta, teorin och handledarkursen och kan sedan komplettera med fler lektioner och riskutbildningarna.

Jag vill ha det där jäääävla kortet i sommar....


Loka simmade i lilla sjön igår på väg hem från hunddagis, hon stormnjöt! Bara ett par minuter, två apporteringar efter kastad pinne och sen raskt hem för en frottering. Hon somnade nöjt i soffan på kvällen. Jag, sambon och hunden på det och sen en spinnande fet katt överst som körsbäret på glassen. Riktigt mysigt.


Försökte träna "klossen" häromdagen, Loka blev jätteivrig. Hon har verkligen fattat det där med klickerträning nu. I början var passiv, visste inte vad som förväntades och var rädd för att gör fel. Men nu - full rulle!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards