Alla inlägg den 27 april 2009

Av E J - 27 april 2009 14:16


Den här helgen hände det massor. Jag var ute och sprang i lördags (!) och det gick jättebra men jag fick ont i benen efteråt som väntat. Ska kosta på mig ett par utprovade joggingskor när jag får råd, för det är ett bra sätt att motionera på. Enkelt, tidsbesparande och hunden kan följa med. Sprang längs vattnet i nationalparken och Loka fick bada två gånger och hade sin pipboll med - hon hade dunderskoj!


Normeringstabellen från senaste högskoleprovet släpptes, mitt resultat slutade i 1,8. Wohoooooo!!! Jag höjde! *glad*


I fredags träffade jag ju karriärcoachen och det var ett mycket givande samtal. Det var jätteskönt att få bena ut alla tankar och funderingar med någon som var helt opartisk och positiv. Jag är inte helt på det klara med hur jag ska göra än, men är på god väg att ta ett (aktivt) beslut. Plugga eller jobba vidare? Hund nr 2 kommer inte nu i sommar utan får bli senare och spelar inte in i beslutet.


Sambon började tapetsera hallen i helgen och det blir så jääääkla snyggt! Vi var lite tuffa (dåraktiga) att välja två mönstrade tapeter. Jag var lite osäker när han började i lördags men ju mer som kommer upp desto säkrare blir jag på att det var ett bra beslut. Det blir supersnyggt. Ska se om jag kan lägga upp ett foto när det är klart.


Idag har jag ringt trafikskolan och bokat in oss på en handledarkurs. Då kan jag övningsköra med min favoritsambo sedan. Nästa månad blir det ett "startpaket" om inget oväntat inträffar.

Så här ser planen ut:

Tur att jag fick den där löneförhöjningen och skatteåterbäringen kommer väl till pass.

Lydnadskursen är nu betald och jag ser fram emot kursstart. Det känns tomt att inte ha något att plugga om kvällarna men det är också ganska skönt. Bäst att njuta av lugnet så länge det varar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards