Alla inlägg den 31 mars 2009

Av E J - 31 mars 2009 14:05


Ortopeden. Loka har blivit bättre dock, så bra att jag undrade om jag skulle avboka och avvakta. Men känner att jag ändå gärna vill att man går igenom henne så jag slipper bekymra mig om det. Pengarna har jag ju. (Wihooo!)


Jag har nu varit i kontakt med två olika perro-uppfödare och de har båda noterat mitt namn och nummer. Den ena har två kullar nu i sommar som verkar ok, den andra har en kull i nov-dec planerad som verkar kanon. Men det krävs studiebesök och 1000 frågor innan jag ens vågar börja hoppas och tro... Men nu känner jag för första gången på mycket länge att det finns något jag verkligen vill göra. Och då brukar det bli bra i slutändan. Dessutom känner jag nu en rejäl motivation till att få körkortet klart, för det vore så smidigt att ha det när det är två vovvar som ska forslas runt. Och att fortsätta spara pengar. Det känns så himla skönt... Att äntligen börja få sån där ordning på livet som jag aldrig trodde att jag skulle bli vuxen nog att få.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards