Alla inlägg den 9 juli 2008

Av E J - 9 juli 2008 10:09


Det kryper i kroppen på mig. Jag vet inte varför. Har jättesvårt att sova, allt strul med kollektivtrafiken nu gör mig stressad. Det tar sån helsikkes tid att ta sig till jobbet om morgnarna just nu. Och då behöver jag inte ens lämna hunden till dagmatten eftersom hon är kvar hemma med M som fortfarande har semester.


Jag behöver en ny hobby. Något som får mig att ladda mina batterier, men jag vet inte vad jag ska göra. Har lite tappat sugen. Hunden har aldrig varit en batteriladdare, inte på samma sätt som hästen och stallvistelsen. Men när jag försöker provrida medryttarhästar så åker jag i backen... Jag har iaf sänt in min intresseanmälan till två olika ridskolor. Kanske kan vara nåt. Egen häst vore kul men det känns på tok för stort.


Har hittat min nya väckarklocka.

 


Dosan läggs under kudden/madrassen och vibrerar kraftigt vid tid för väckning. Eftersom jag sover med öronproppar och kliver upp först tror jag det blir jättebra med en klocka som lyckas väcka mig och bara mig. Beror förstås på hur pass kraftigt den vibrerar... Den har dessutom ett alarm på 113db. Inte för att jag skulle vara grym nog att använda mig av det.

Undrar hur lång sladd det är på dosan?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards