Alla inlägg den 19 december 2008

Av E J - 19 december 2008 14:36


Loka mår bättre. Klådan har minskat och nästan helt försvunnit. Mjällandet har minskat men kanske inte går bort helt heller ändå.

Det är bättre.

Thank you allmighty Goddess of goodness.


Är fortfarande sjuk sugen på en hund till. En med lite mera fart i än Loka. Men har insett att det måste få vänta. Det närmaste året blir fullt upp.


Nu är det fredag. Ikväll ska jag visa lägenheten för en ny potentiell andrahandshyresgäst. Min nuvarande måste tyvärr flytta, inte mitt val och inte heller hennes.

I helgen blir det lugnt. En lite tripp till centrum för de sista klapparna. Och mycket tid till hunden. Hon har varit lite nipprig i veckan och behöver köras ordentligt trött. Funderar på ett rejält blodspår.

Trodde hon skulle börja löpa nu men några dagar senare fortfarande inga spår.


Vad jag är less på det här vädret...


Av E J - 19 december 2008 14:16


Jag hade en god vän en gång. Sen tappade vi kontakten när jag förlorade min del i vårt gemensamma intresse. Det gick en tid och vännen hörde av sig. Jag blev glad men mådde rätt dåligt då jag precis förlorat ytterligare något som betytt mycket för mig.

Idag mår jag bättre. Har tänkt att höra av mig till vännen igen men tänkte att vännen kanske tröttnat på att jag alltid "försvinner". Men så fick jag precis en kontakt från denna vän.


Jag är väldigt glad att vännen inte gett upp om mig helt.



Snart är det jul...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards