Alla inlägg den 2 december 2008

Av E J - 2 december 2008 16:22


Har betalat räkningarna och jag tror att det nu först börjar märkas att jag har rensat i min ekonomi. Jag har för första gången på mycket länge kunnat lägga undan en större del (för att vara mig) pengar på sparkonto PLUS att jag har gjort en stor avbetalning på lånen.

Det känns sjukt jäkla bra. Trots det har jag fortfarande god marginal att leva på resten av månaden. För första julen på mycket länge känner jag ingen stress över julklapparna, i år har jag RÅD. Även om jag kommer att hålla en vettig nivå på det hela.


Nästa lön blir mindre dock eftersom jag precis varit sjukskriven en hel vecka, så jag ska undvika att slösa bort pengar och se till att hålla mig på den smala stigen så att säga tills dess.


Funderar dock på om jag kan spara ihop till ett par stövlar som jag alltid längtat efter. Har hittat ett företag som skräddarsyr skorna efter kunderna, man kan beställa olika storlek, bred på sko och stövelskaft.

DUO

De här är jag sugen på... Troligen de för 1500 eftersom de är låga = de kommer att användas.

De med kilklack är dock lite mer vintervänliga, rejälare sula. Beror på hur snabb jag är på att spara ihop pengarna. Kilklackar är hyfsat bekväma att gå i tycker jag. Kilklack och taxklack funkar fint.

De till vänster är dock snyggast, både i svart och brunt. Men de skulle nog inte användas lika mycket.



Men inte än. Efter jul.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards