Alla inlägg den 23 juni 2009

Av E J - 23 juni 2009 17:36


 ...har jag badat Chaplin. Han blev överlycklig. Not... Pedikyr fick han också för hans långa klor fastnar överallt.


I badkaret, not so happy.... Jag var inte så populär.


I värmen på balkongen efteråt, lite mera happy men ännu inte helt nöjd. (Fortfarande blöt juh...)

 

På morgonen träffade jag en yrkes-/studievägledare. Det var givande. Jag ska bli chef. Typ. Han fick mig att inse att jag siktade lite för lågt vilket är kortsiktigt och kommer att sluta med att jag tröttnar igen. Jag insåg också att det jag trivs bäst med att göra kommer jag att kunna göra i alla de yrken jag funderat på att utbilda mig till. "Planera, strukturera, effektivisera, organisera." Sån är jag och så kommer jag nog alltid att arbeta. Därför bör jag ge mig själv de bästa förutsättningarna och skaffa lite akademiskt tyngd så att folk MÅSTE lyssna på mig när jag kommer med förslag.

Låter kaxigt och arrogant, jag vet. Maktmissbruket hägrar...

*funderar*


Mår ganska bra idag trots att jag flängt runt som en tok i värmen. Har också varit in till mäklaren och skrivit under mina papper på försäljningen. Nu är det bara att vänta in handpenningen minus arvodet och sedan leva loppan. Eller spara dem förståndigt på ett sparkonto.


Vad är "Thai båten"? Någon som vet? 

Av E J - 23 juni 2009 17:31


Gick förbi Runners Store igår och kom hem med de här... Snygga va? Inte alls tjejskor. Men de är snabba! Jag testade igår och tog det vääääldigt lugnt eftersom jag så lätt för benhinneinflammationer och skit om jag tar i för mycket för snabbt.

Mina ben känns kanon idag! Visst, lite träningsvärk, men i övrigt ok. Så skorna får plusbetyg.


Nu har jag ju så mycket tid att jag egentligen inte har någon ursäkt längre...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards