Alla inlägg den 28 juli 2007

Av E J - 28 juli 2007 21:19

Idag har jag premiärdoppat min nya storblommiga bikini! Min röv ser förmodligen ut som en stor gardin på stranden, men det tar iaf fokus från hur röven i sig ser ut (eftersom man inte ser annat än de stora blommorna). Man får ju inte vara dum inte...!

Men har jag hundarna med så träffar jag iaf inget folk vilket är rätt skönt i sig. Någon enstaka vindsurfare som skvätter förbi bara.


Vi hade lite otur med vädret, sol hela dagen utom just när vi skulle i och bada. Då blev himlen stormigt grå och regnet öste ned. På bussen under hemvägen sprack det dock upp igen och blev blått och soligt.


Kameran följde med och idag gick inte en enda tass sönder...! *tjohoo*



Loka på väg för att hitta ytterligare ett bra gömställe för badbollen. Lite pinsamt med en retriever som helt enkelt vägrar komma in med bollen oavsett hur högt och uppfordrande matte gapar...!

Vi jobbar på det... =)



Billie är mattes pärla i dessa stunder. Inte nog med att hon prydlig avlämnar sin egen boll, sedan kan jag dessutom skicka upp henne i snåren för att leta reda på bollen Loka gömt och komma tillbaka med den till mig. Plus i kanten till en fin retriever!



Bonusbild på snurflan som tappert brottades med höööga vågor i den tidvis kraftiga blåsten.


Två trötta hundar ligger nu utslagna hemma. Och min säng är blöt...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards