Alla inlägg den 24 januari 2010

Av E J - 24 januari 2010 16:34

Ok, jag har funderat. Så här ska våren se ut hade jag tänkt.


  • Jag pluggar som fan för att få bra betyg (klara kurserna...)
  • Jag jobbar extra februari ut på den befintliga uppdraget jag har och söker nytt ämnesrelaterat arbete när sommaren närmar sig, under terminen fokuserar jag på plugget.
  • Idag har jag börjat på ridskola och kommer att rida 1g/v, mot slutet av terminen blir jag eventuellt medryttare på en av ridskolans hästar (Jag    Frodi...)   för att få mer rutin.
  • Den enda extrakurs jag läser får bli Hästens utfodring i mars.
  • Loka och jag går lydnadskursen (fortsättning) och gör tävlingsdebut i LK1 i sommar.
  • Jag skriver på måndag in mig på gymmet här i kvarteret och kommer under söndagar att gå kurs i självförsvar där. Nästa dryga jävel i busskön som loskar mig i nacken och kommenterar mina colabottnarglasögon åker på en feting...       
  • I sommar ska jag gå i linnen och klänning utan att skämmas för eventuellt fladder och flubber, vilket ovanstående träning borde råda bot på.

Nu har jag läst att isvindarna och mera snö är på väg så jag ska beställa hem lite termoridkläder innan jag sätter mig med böckerna igen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards