Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av E J - 13 augusti 2009 14:31

Nu har den äntligen blommat ut. Min Peace - ros.

Se så vacker den är.... *aaaah*



Bilden är tagen med mobilkamera, ska se om jag kan ta en snyggare bild som gör den rättvisa.


 *lite senare på dagen*


NU har jag fotat blomma. Jag har banne mig glömt bort allt jag lärt mig om fotografering och PS känner jag... men det får duga.



Nu har regnet kommit hit också och det tidigare så perfekta vädret är ersatt av ett åskande som skrämt in Loka i badrummet. Nu poppar vi Vinyl 107.1 på högsta volym för att överrösta eländet. Det funkar, hunden har somnat...! Ovanpå sitt märgben.


Av E J - 13 augusti 2009 12:40


Igår var jag på Gillingebanan och sladdade runt. Instruktören tyckte att jag var skicklig som kunde få en bil att dansa wienervals... 


Nu laddar jag inför teoriskrivningen och pluggar samt försöka hålla nervositeten, stressen och pressen nere. Det går sisådär.


Kom nyss hem och har köpt med mig köttiga märgben till Loka. Nu svansar hon runt och piper och vet inte vad hon ska göra med det. Hon vill gräva ner det och försökte nyss i soffan, men hallå...


Loka vill ha en egen trädgård att gömma sitt snask och snusk i.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards